زیبای پارس

گروه تولیدی و بازرگانی زیبای پارس(شرکت ماه بانوی زیبای پارس – سهامی خاص)در سال ١٣۹٨ با گردهم آوردن کادری مجرب و دانش آموخته تحقیق و پژوهش در زمینه تولید محصولات ضدعفونی کننده را آغاز نمود. هدف این شرکت افزایش سطح سلامت و بهداشت جامعه با رویکردی پایدار از نظر زیست محیطی است و توجه ویژه شرکت، تولید محصولات داخلی با کیفیت بسیار بالا است. مجموعه ماه بانوی زیبای پارس با روحیه کارآفرینی، ضمن ایجاد اشتغال، تمرکز و اهتمام ویژه ای بر رویکردهای نوآورانه داشته و تیم تحقیق و توسعه این مجموعه محصولات منحصر به فردی، با حدحفاظت ایده آل در برابر میکرو ارگانیسم ها و ایمن برای استفاده افراد و محیط را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت شامل ضد عفونی کننده و شوینده های صنعتی در پنج بازار صنعت دام و طیور و آبزیان، صنعت غذا و نوشیدنی، صنعت باغبانی و کشاورزی، مصارف عمومی و خانگی و مراکز پزشکی و دندان پزشکی می باشد. تـلاش مجمـوعه ماه بانـوی زیبـای پـارس همـواره یافتـن راه حـل هایـی علمی و نـوین بـرای هموار کـردن مسیری است که به سلامت  افراد در  محیطی سالم منتهی می شود.

ماه پارس

گروه تولیدی و بازرگانی ماه پارس(شرکت ماه بانوی زیبای پارس – سهامی خاص) در سال ۱۳۹۴ با هدف واردات و تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و با گردآوری کادری مجرب و دانش آموخته تاسیس شد. این مجموعه در ابتدا با واردات محصولات مراقبت از پوست و مو از ۴ کشور آلمان، هلند، ایتالیا و اسپانیا توانست به بازار رقابتی این محصولات ورود پیدا کند
این کمپانی در سال ١٣٩٨ با تمرکز بر تولید محصولات مراقبت از پوست توانست بخش تولید محصولات مراقبتی خود را با برند درمالوگ راه اندازی کند.  تیــم تحقیق و تـوسعــه این مجموعه محصــولات منحصر به فردی را با استفــاده از مواد اولیــه اروپایی و با کیفیت بسیــار بالا از شـرکتهـایی نظیر Natural Tec   فرانسه،Mibelle  سوئیس، BRB  هلند،Biomax کره جنوبی و با کمک فرمـولاتـورهـــای ایتــالیایی تولید و  بـه بـازار عــرضه کـرد. این شرکت با گسترش محصولات درمالوگ موفق شد سبد کاملی از محصولات مراقبت از پوست و مو  را تولید و انواع تایپهای پوستی را  متناسب با  نیاز های مصرف کننده تحت پوشش قرار دهد. در طی توسعه و گسترش برند درمالوگ نیاز کودکان به محصولات تخصصی پوست و مو را نیز شناسایی و در سال ۱۴٠۲ تولید محصولات مراقبتی کودکان با برند درمالوگ کیدز را مورد هدف قرار داد.     
تـلاش مجموعه ماه بانوی زیبای پارس همواره یافتن راه حل هایـی علمــی و نـوین بـرای همـوار کـردن مسیــری است که به سلامت  افراد در  محیطی سالم منتهی می شود این مجموعه در سال ۱۴٠۲ توانست با شعار مسیر سلامتی در راستای هموار کردن مسیر درمان پوست و مو برند حرفه ای درمانی مراقبتی پوست و مو خود، با برند وکتور را تولید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از ویژگی های منحصر بفرد برند وکتور استفاده از فناوری نانو و تکنولوژی تتراپپتاید است که باعث عملکرد سریع تر و تاثیرگذاری بالاتر محصولات این برند می شود.

درمالوگ

درمالوگ نخستین برند محصولات مراقبت از پوست و مو شرکت ماه بانوی زیبای پارس است که با تولید محصولات مراقبت از پوست و مو نقش به سزایی در ارتقای سلامت جامعه دارد. این برند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و رعایت استانداردهای بین المللی و اهمیت به نیاز مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای در صنعت مراقبت از پوست پیدا کرده است.  از ویژگیهای منحصر به فرد برند درمالوگ می توان به فاقد عطر ، اسانس و پارابن بودن آن اشاره کرد. این برند همچنین دارای گواهی ECO BIO AIAB CERTIFICATION  و فاقد تست حیوانی است.                      
درمالوگ با ارایه سبد کاملی از محصولات مراقبت از پوست و مو در لاینهای پوست چرب، پوست خشک، پوست حساس، پوست های دارای لک، پوستهای دارای جوش و آکنه، انواع سرمها و لاین مراقبت از مو شامل انواع شامپو و ماسک توانسته است بخش بزرگی از نیاز مصرف کنندگان را پوشش دهد و به برندی محبوب تبدیل شود.

وکتور

وکتور برند حرفه ای درمانی و مراقبتی پوست و موی شرکت ماه بانوی زیبای پارس است که تلاش دارد با شعار”مسیر سلامتی” مصرف کننده را در مسیر سلامت پوست و مو همراهی کند.
از ویژگی های منحصر بفرد برند وکتور استفاده از فناوری نانو و تکنولوژی تتراپپتاید است. تتراپپتایدها شامل ۴ زنجیره هستند کـه بـه دور مولکول‌های اکتیو محصولات وکتور قرار دارند و وظیفه آنها، رساندن تمام اکتیوها بـه لایه‌ های زیرین پوست بدون کاهش ماده موثره آنها می‌ باشد.
همچنین با استفاده از فناوری نانو، این محصولات قـابلیت حمل کلیه مـواد مورد نیاز پوست را به لایه‌ های عمقی دارند که در نتیجه باعث عملکرد سریع تر و تاثیرگذاری بالاتر این محصولات می شود.

+ تاریخچه ما:

سال 1395: تاسیس شرکت ماه بانوی زیبای پارس با هدف بازرگانی محصولات بهداشتی.
دستاوردها: 
– اخذ نمایندگی از چند برند معتبر اروپایی : PJ(PETIT JARDIN) ایتالیا، Abrilet Nature اسپانیا، Adessa آلمان و MARC INBANE هلند.
– توزیع و فروش محصولات مراقبت از پوست در بازار آرایشی و بهداشتی.
سال 1399: هدفگذاری برای ایجاد ساختار واحد تولیدی برای ساخت محصولات بهداشتی و ورود به بازار آرایشی و بهداشتی بعنوان تولید کننده و همچنین تولید محصولات ضدعفونی‌کننده برای ورود به بازار مصارف خانگی و عمومی.
دستاوردها: 
– احداث یک واحد تولیدی براساس شرایط و الزامات موردنیاز و راه‌اندازی خط تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده.
– دریافت گواهی ثبت علامت برای 10 نام تجاری.
– دریافت پروانه بهداشتی ساخت برای 11 محصول(ضدعفونی کننده).
– دریافت پروانه بهداشتی ساخت برای 50 محصول(مراقبت از پوست).
– دریافت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015.
سال 1400: هدفگذاری برای افزایش سبد محصولات و ورود به بازارهای صنعت غذا و نوشیدنی، صنعت دام، طیور و آبزیان، صنعت باغبانی و کشاورزی، مصارف بیمارستانی و پزشکی از طریق تولید و توزیع محصولات ضدعفونی کننده و شوینده‌.
دستاوردها:
– دریافت پروانه بهداشتی ساخت برای 5 محصول(ضدعفونی کننده و شوینده).
– پروانه بهداشتی ساخت برای 22 محصول(مراقبت از پوست).
– دریافت پروانه ساخت داروهای دامپزشکی.
– دریافت پروانه واحد پخش سراسری دارو و مواد ضدعفونی دامپزشکی.
– دریافت پروانه پخش کالا(اقلام آرایشی و بهداشتی) در استان گلستان و تهران.
– دریافت پروانه تاسیس کارخانه تولید ملزومات داروئی.

+ اهداف ما:

هدف ما، یافتن راه‌ حل‌هایی علمی و نوین برای هموار کردن مسیری که به سلامت افراد در محیطی سالم منتهی می‌شود و پاسخ‌گویی به نیازهای بهداشتی جامعه و صنایع مختلف از طریق تولید و عرضه محصولات منطبق با انتظارات مشتریان است.
ما برای دستیابی به این هدف، کادری دانش‌آموخته و ماهر را برای شناسایی نیازهای بازار و تحقیقات توسعه محور دراختیار داریم.

+ خط مشی تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه در شرکت ماه بانوی زیبای پارس، به معنای کشف دانش و فن‌آوری‌های جدید درباره محصولات، خدمات و فرآیندهای خلق و بهبود آنها است تا از این طریق نیازهای امروز و فردای بازارهای شرکت را پوشش و توسعه دهد.
به منظور تحقق بخشی به اهداف «خط مشی کیفیت»، تیمی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان علمی، آزمایشگاهی، تصمیم‌ساز و اجرایی تحت عنوان “کارگروه تحقیق و توسعه” در خرداد ماه سال 1400، تشکیل شد و براساس اولویت‌ها و نیازهای شرکت، اهداف زیر سرلوحه این کارگروه قرار گرفت:  
–  آموزش کارکنان به منظور افزایش سطح دانش و مهارت‌های ایشان.
–  ایجاد مسیر و امکان مشارکت کلیه کارکنان و مشتریان از ارایه ایده تا اجرایی یا تجاری سازی آن.
–  بازنگری و توسعه محصولات موجود و بررسی ساخت محصولات جدید در بازه های زمانی مشخص. 
–  ایجاد بانک دانش و تاریخچه سازمانی(تولید، انتشار، ذخیره و بروز رسانی دانش).
–  افزایش توان تجهیزاتی شرکت براساس برنامه‌های توسعه شرکت.
–  ارائه پاسخ سریع و متناسب به تغییرات محیط کسب و کار.
–  انطباق محصولات و خدمات با نیاز مشتریان برای جلب رضایت ایشان.

+ شعار ما:

your access to better Hygiene!
دسترسی شما به بهداشت بهتر!