فهرست مطالب

وبلاگ مرتبط

همایش ضدعفونی کننده‌های دام گلستان

گروه تولیدی و بازرگانی ماه پارس(شرکت ماه بانوی زیبای پارس – سهامی خاص) در سال ۱۳۹۴ با هدف واردات و تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و با گردآوری کادری مجرب و دانش آموخته تاسیس شد. این مجموعه در ابتدا با واردات محصولات مراقبت از پوست و مو از ۴ کشور آلمان، هلند، ایتالیا و اسپانیا توانست به بازار رقابتی این محصولات ورود پیدا کند
  این کمپانی در سال ١٣٩٨ با تمرکز بر تولید محصولات مراقبت از پوست توانست بخش تولید محصولات مراقبتی خود را با برند درمالوگ راه اندازی کند.  تیــم تحقیق و تـوسعــه این مجموعه محصــولات منحصر به فردی را با استفــاده از مواد اولیــه اروپایی و با کیفیت بسیــار بالا از شـرکتهـایی نظیر Natural Tec   فرانسه،Mibelle  سوئیس، BRB  هلند،Biomax کره جنوبی و با کمک فرمـولاتـورهـــای ایتــالیایی تولید و  بـه بـازار عــرضه کـرد. این شرکت با گسترش محصولات درمالوگ موفق شد سبد کاملی از محصولات مراقبت از پوست و مو  را تولید و انواع تایپهای پوستی را  متناسب با  نیاز های مصرف کننده تحت پوشش قرار دهد. در طی توسعه و گسترش برند درمالوگ نیاز کودکان به محصولات تخصصی پوست و مو را نیز شناسایی و در سال ۱۴٠۲ تولید محصولات مراقبتی کودکان با برند درمالوگ کیدز را مورد هدف قرار داد.     

 تـلاش مجموعه ماه بانوی زیبای پارس همواره یافتن راه حل هایـی علمــی و نـوین بـرای همـوار کـردن مسیــری است که به سلامت  افراد در  محیطی سالم منتهی می شود این مجموعه در سال ۱۴٠۲ توانست با شعار مسیر سلامتی در راستای هموار کردن مسیر درمان پوست و مو برند حرفه ای درمانی مراقبتی پوست و مو خود، با برند وکتور را تولید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از ویژگی های منحصر بفرد برند وکتور استفاده از فناوری نانو و تکنولوژی تتراپپتاید است که باعث عملکرد سریع تر و تاثیرگذاری بالاتر محصولات این برند می شود.